Curs Offline
sept. 4, 2019
4 Locuri Rezervate
(8 Disponibile)
Preț800 RON
Book Now

Cui se adresează

Cursul se adresează oricui:

  • își dorește să-și îmbunătățească sau să înceapă o cariera în IT
  • își dorește să învețe programare orientată spre obiect (OOP)
  • își dorește o fundație solidă în programare
  • cunoaște limba engleză

Nu sunt necesare cunoștințe anterioare în domeniu.


Durata

8 saptamani– 33 ore – 11 sedinte

(18:30 – 21:30)


Investiția în cariera ta

  • 400 RON/lună

Durata cursului: 8 săptămâni

Dezvoltă-ți cariera! Accesează noi oportunități cu C++!

Învățarea limbajului C++ oferă o perspectivă mai largă asupra mediilor de programare. În primul rând, reprezintă o bază solidă pentru a putea învăța alte limbaje de programare mai ușor și mai rapid. În al doilea rând, pentru a putea scrie cod in C++, trebuie să înțelegi tot ceea ce scrii. Acest lucru înseamnă că vei înțelege tot ce face calculatorul cu codul tău și vei înțelege mult mai bine cum funcționează calculatorul.

Ce poți face cu acest curs?

C++ este un limbaj de programare de nivel înalt care este folosit pentru a crea foarte multe tipuri de software. Se utilizează pentru sisteme embedded sau real-time, jocuri, finanțe, proiecte de telecomunicații, drivere și multe alte aplicații. Cele mai căutate job-uri în care se utilizează C++ sunt Software Developer, System Engineer, Software Engineer, Software Architect. De asemenea, cunoștintele de programare sunt cruciale pentru administratorii și inginerii de rețele.

Majoritatea sistemelor de operare sunt scrie in C/C++. Nu vorbim doar despre Linux sau Windows ci și despre Apple Mac OS X, iPhone, Cisco IOS. De asemenea multe aplicații, spre exemplu browsere de internet (Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari, Opera) sunt scrie in C/C++. Google, Facebook, Youtube, Amazon, Paypal au fost scrie într-o oarecare măsura in C/C++. De asemenea suita Office, clienți de email (de exemplu Mozilla Thunderbird), aplicații multimedia (Winamp, VLC Player), aplicații de baze de date (Oracle, MySQL, SAB DB/MaxDB), interfețe grafice (Windows UI, Apple MacOS UI – Aqua, KDE), compilatoare (Microsoft Visual C++ Compiler, Java Virtual Machine), jocuri (Doom III, StarCraft, Diablo), engine-uri de jocuri (de exemplu toate jocurile publicate de Electronic Arts), Aplicații Audotesk, Exchange Server, infrastructura Vodafone și multe altele au fost toate scrise in C/C++.

Obiectiv

Competențe dobândite

La sfârșitul modulului de curs, vei fi capabil:

  • să înțelegi conceptele de compilare și software development
  • să utilizezi tipuri de date scalare, operatori, flow-control, streamed input/output, conversii
  • să declarari, definești și apelezi funcții
  • să utilizezi agregate de date
  • să procesezi șiruri, gestionezi excepții și namespaces
  • să utilizezi obiecte, și vocabularul specific programării orientate spre obiecte
  • să utilizezi clase și ierarhii
  • să definești operatori și să înțelegi exceptiile
  • să înțelegi fundamentele STL

Experiența educațională

Cum îți vom asigura rezultate de top?

Ce vei studia

 

Capitol Subiecte discutate
0 – Instalarea și utilizarea mediului de programare Introducere în compilare și dezvoltare soft
1 – Introducere în programare Limbaje de programare cod-mașină și de nivel înalt, procesul de compilare
Obtinerea codului-mașină
Scrierea de programe simple
Variabile
Integeri – valori, literali, operatori
Caractere
Utilizarea stream-urilor și operații input/output de bază
2 – Flow-control avansat și agregate de date Cum se controlează fluxul de date
Tipuri floating point: valori, literali, operatori
Mai multe tipuri de integeri
Bucle și controlul execuției buclelor
Operatori logici, aritmetici și bitwise
Structuri
3 – Pointeri, funcții și memorie Pointeri, pointeri vs. arrays
Funcții, declararea și apelarea funcțiilor, efecte secundare
Diferite metode de a utiliza parametrii și scopul lor, parametrii impliciți
Functii inline și overloaded
Sortare,  memorie on-demand
4 – Accesarea diverselor tipuri de date Convertinrea valorilor de tipuri diferite
String-uri: declarare, inițializare, asignare
String-ul ca exemplu de obiect: introducere în metode și proprietăți
Namespaces: utilizare și declarare
Gestionarea excepțiilor
5 – Obiecte: noțiuni de bază Clasă, obiect, componente clasă
Constructori
Referințe la obiecte
6 – Inheritance Base class, superclass, subclass
Interitance: cum functionează, tipuri, utilizare
Polimorfism: noțiuni și scop
Metode virtuale: declarare și utilizare
Inheriting virtual methods
Abstracții și clase abstracte
7 – Exceptions Ce e o excepție
Catching and throwing exceptions
Diverse clase de excepții și ierarhii
Definirea excepțiilor persoanlizate
8 – Operatori și tipuri enumerate Definire și overloading de operatori
Utilizare operatori și clase complexe
Tipuri enumerate

 

Cât durează și cum decurge o ședință de curs

Cum se face evaluarea cunoștințelor

Verificarea cunoștințelor se face printr-un examen final și prin predarea temelor de laborator.

Certificări recunoscute internațional

Curricula cursului Programming Essentials in C++ este aliniată cu cerintele pentru dobândirea certificării CPA – C++ Certified Associate Programmer Certification.

 

Susținerea examenului în vederea certificării sus menționate nu este inclusă în prețul ofertei de curs.

Mă înscriu

DaNu